Wednesday, January 29, 2020

הצהרת כורש 2? בואו לא נגזים...

שלא תטעו מהכותרת. סתם חיפשתי דרך לבטא את הרגשות שלי על ההצהרה של טראמפ הי"ו לגבי תוכנית המאה לה חיכינו בכיליון עיניים וחשש מהול בעצבים על הממשלה שלא מצליחה להקים את עצמה בתקופה כה קריטית.
בסיעתא דשמיא, טראמפ שליט"א הבין שאין לו למה לחכות לישראלים (עבדיו הנאמנים) כי הם לא הולכים להתאפס על. עצמם בקרוב. לכן הוא החליט כבר לפרסם סוף סוף את תוכנית התוכניות.
טרם עברתי על התוכנית בעצמי, אבל כותרות רבות זועקות מרחבי אתרי החדשות שמספיילרות את תוכן התוכנית.
יש המכנים את התוכנית "הצהרת כורש 2" (או שלוש, כי תכל'ס- הייתה כבר הכרזה על ירושלים וצ"ע ודוק')

אז מה אני חושב על התוכנית? אני קצת מודאג מהאפשרות שהיא תצא לפועל. כלומר, מחד - שלום זה דבר מבורך ללא ספק. אבל קשה לי לסמוך על אויבינו שמעבר לקו.
אבל ההשקפה הגיאו-פוליטית שלי היא פחות עניין הפוסט. אני תמהה למה אני לא חשבתי על ההגדרה הזאת "הצהרת כורש 2". מעבר לכך שישנן חששות רבות לצד השמחה של התוכנית, בעולמנו שאנחנו מוצפים בידיעות מרעישות מדי רגע ורגע, ההכרזה הזאת איכשהו נדחקת הצידה, לצד מותו של קובי ברייאנט, וירוס הקורונה, סערת נתוני גיוס החרדים, הבחירות בארה"ב, הבחירות בישראל, ברקזיט ועוד ועוד נושאים שונים ומשונים (בריטים הם משונים, מה לעשות. האמת צריכה להיאמר).
מפה לשם, אני מוצא את עצמי לא מתלהב יותר מדי מהתוכנית, אע"פ שהיא ממש לארג' כלפינו, יותר לארג'ית מתוכניות עברו.
אלו מחשבותיי על התוכנית.
בשורות טובות בע"ה.

No comments:

Post a Comment